Adelpha Repositório DigitalAdelpha
    • About
    • Our policy
    • Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • Centro de Educação, Filosofia e Teologia (CEFT)
    • Dissertações
    • Educação, Arte e História da Cultura - Dissertação - CEFT Higienópolis
    • View Item
    •   DSpace Home
    • Centro de Educação, Filosofia e Teologia (CEFT)
    • Dissertações
    • Educação, Arte e História da Cultura - Dissertação - CEFT Higienópolis
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects
    This CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Statistics

    View Usage Statistics

    Design possível: um estudo de caso exploratório em práticas educativas desenvolvido com ONGs (2004 2005)

    Thumbnail
    View/Open
    Ivo Eduardo Roman Pons2.pdf (716.9Kb)
    Ivo Eduardo Roman Pons3.pdf (984.6Kb)
    Ivo Eduardo Roman Pons4.pdf (1.534Mb)
    Ivo Eduardo Roman Pons5.pdf (670.4Kb)
    Ivo Eduardo Roman Pons1.pdf (14.62Kb)
    Date
    2006-09-21
    Author
    Pons, Ivo Eduardo Roman
    Advisor
    Sanchez, Petra Sanchez
    Referee
    Martins, Nara Sílvia Marcondes
    Referee
    Souza, Cyntia Santos Malaguti de
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Estudo do design ......
     
    Study of the design
     
    CNPq Area
    CNPQ::LINGUISTICA, LETRAS E ARTES::ARTES
    Citation
    PONS, Ivo Eduardo Roman. Design possível: um estudo de caso exploratório em práticas educativas desenvolvido com ONGs (2004 2005). 2006. 141 f. Dissertação (Mestrado em Educação, Arte e História) - Universidade Presbiteriana Mackenzie, São Paulo, 2006.
    URI
    http://dspace.mackenzie.br/handle/10899/24952
    Collections
    • Educação, Arte e História da Cultura - Dissertação - CEFT Higienópolis [495]

    Mackenzie
    Universidade Presbiteriana Mackenzie
    Contact Us | Send Feedback
    DSpace Software Copyright © 2002-2020 Duraspace
     

     


    Mackenzie
    Universidade Presbiteriana Mackenzie
    Contact Us | Send Feedback
    DSpace Software Copyright © 2002-2020 Duraspace