Adelpha Repositório DigitalAdelpha
    • About
    • Our policy
    • Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • Editora Universitária
    • Editora Revistas Mackenzie
    • Revista Psicologia - Teoria e Prática
    • View Item
    •   DSpace Home
    • Editora Universitária
    • Editora Revistas Mackenzie
    • Revista Psicologia - Teoria e Prática
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects
    This CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Statistics

    View Usage Statistics

    THE MEANINGS OF SCHOOL INCLUSION: REFLECTIONS FROM THE PERSPECTIVE OF HISTORIC-CULTURAL PSYCHOLOGY FROM A CASE STUDY

    EL SIGNIFICADO DE LA INCLUSIÓN ESCOLAR: REFLEXIONES DESDE LA PERSPECTIVA DE LA PSICOLOGÍA HISTÓRICO-CULTURAL DE UN ESTUDIO DE CASO;
    Os sentidos da inclusão escolar: reflexões na perspectiva da psicologia histórico-cultural a partir de um estudo de caso

    Thumbnail
    Author
    Gomes, Claudia
    Author
    Souza, Vera Lucia Trevisan de
    Metadata
    Show full item record
    URI
    http://dspace.mackenzie.br/handle/10899/26755
    Collections
    • Revista Psicologia - Teoria e Prática [30]

    Mackenzie
    Universidade Presbiteriana Mackenzie
    Contact Us | Send Feedback
    DSpace Software Copyright © 2002-2020 Duraspace
    Suporte e manutenção DGLSIS
     

     


    Mackenzie
    Universidade Presbiteriana Mackenzie
    Contact Us | Send Feedback
    DSpace Software Copyright © 2002-2020 Duraspace
    Suporte e manutenção DGLSIS